Конкуренті переваги Бердянського заводу жниварок

Звертайтесь у відділ продажу за телефонами: (097)42 11 447, (066)749 25 82, (061)214 01 29

Конкурентні переваги


1. Компетентність технічного персоналу.
 Фахівці підприємства володіють колосальним досвідом. Всі інженерно-технічні працівники мають вищу освіту, здобуту у вищих технічних навчальних закладах по спеціальностях, пов'язаних з технологіями автомобільного і авіаційного машинобудування. Іншими словами, вони були заздалегідь заряджені на організацію виробництва продукції високої точності. Самий молодий інженер має досвід роботи не менше 10 років. Важливою традицією завода є наставництво, при якому старші колеги печуться про повноцінне дозрівання нової генерації фахівців - практиків. Також лояльність з боку керівництва виключає можливість переманювання персоналу конкурентами. Якщо ж і відбуваються зміни в кадровому складі, то лише по причині невідповідності вимогам,покладених на працівника. Адже головним скарбом будь-якого успішного підприємства є його цінні співробітники, команда яка досконало знає всі тонкості та технічні нюанси.
2. Відкритість по відношенню до клієнта.
 На відміну від посередників, ми завжди відкриті і готові йти на діалог зі споживачами нашої продукції. У будь-який момент, попередньо погодивши з вами, ми готові продемонструвати клієнтам знаряддя або ж провести короткий екскурс в технологію перетворення заготовки в повноцінне сільськогосподарське обладнання. Посередник-перекуп налаштований таким чином, щоб обмежувати спілкування представників клієнта з нашими співробітниками, оскільки вважає, що після такого спілкування клієнта можна вважати втраченим. Хід його думки зрозумілий, тому як він сам так налаштований. Адже нерідко буває так, що «дилер» відкриває свій цех з виробництва «аналогічної» продукції.
3. Зацікавленість у поліпшенні якості продукції.
 Для підприємства дуже важливим фактом є можливість роботи над помилками. Для посередника дуже важливим є кількісні показники продажу, а не якісний і повноцінний сервіс. Звідси і виникають маркетингові виверти «... ріпаковий стіл IV покоління...», «... пристосування для збирання сої III покоління...» або завищена в часі гарантія 3-4 роки, коли заводська гарантія і повноцінний сервіс становить 12 місяців.
4. Достовірність та інформативність.
 Виробник ніколи не приховує про те, скільки років знаходиться той чи інший продукт на ринку сільськогосподарського обладнання. Наше підприємство завжди взаємодіє з клієнтами, яки придбали та використовують цю продукцію. Тому завжди є відкритою інформація про відгуки.
5. Ціноутворення, як складова якості.
 Продукція меншій вартості рідко бува якісною. Цей факт, на жаль, відноситься не тільки до китайської техніки, але також до виготовленоїу Бердянську. Нагадаємо про існування нових цехів, згаданих вище. Нерідко низька ціна перекривається завищеною ціною на вантажоперевезення. Зазначимо, що немає нашої зацікавленості в «зароблянні» на транспортних витратах. Організація ж доставки виконується нашими фахівцями лише з метою полегшити життя нашим клієнтам і отримати свою сільгосптехніку в строк.
6. Професіоналізм фахівців торгового відділу.
 Всі менеджери мають технічну освіту і досвід роботи на виробництві. Тому вони завжди здатні дати якісну консультацію, що зачіпає практично всі технологічні глибини, щодо продуктової лінійки. Звертаємо також Вашу увагу, що спроба збентежити клієнта за допомогою «поливання бруду» і недостовірної інформації на адресу конкурентів є нічим іншим, як свідоцтво про некомпетентність, недосвідченість, а також незрілість продавця. Такі методи нерідко використовують співробітники ділків, котрі «пасуться» біля заводу.
7. Головна мета підприємства - це вдячні клієнти.
 
Бажаємо ВАМ успіхів!